Kendinizi o an sıktıysanız acımıştır ama normalde acı veren bi işlem değil. Doğuma kendinizi motive ederseniz yaparsınız zaten vücudunuz buna programlanmış , sadece rahatlamanız ve nefesinizi yönetmeniz gerekiyor. O yüzden buna bakıp karamsar olmayın derim , inşallah çok güzel bir doğum hikayeniz olur