Zeynpldrr Benim ilk haftalarımda 20liğim cok fenaydı sizin gibi gecem gündüzüm kalmamıstı. aMA tesadüf bi şekilde kedi tırmalamıstı ve mecburi hem tetonoz oldum hemde mikrop kapmışım agumentin kullandım. Kendi doktorum bilgisinde. O dişimin apsesine de etki etti. 20 haftalıgım insallah tekrarlamaz