sibely12 Miracle_1 daha koyu olması lazım canım yumurtlama gibi pik olması lazım gebelik varsa t çizgisi c kadar koyu yada daha koyu olmalı istersen bide erken gebelik testi alıp yap geç döllenme falan varsa anca belli olur yada hiç uğraşma kan ver direk
Esma006 Miracle_1 yarın sabah ilker’in de yap aslında bir gebenin günlüğü bunun şeyi vardı o gebelik testi gayette net sonuç veriyor onu yapabilirsin
Miracle_1 sibely12 hmm anladım teşekkür ederim birkaç gün daha bekleyip test o zaman yapayım en iyisi çok silik de gelmeyince acaba dedim
sssee sibely12 benim ovülasyon testimde C cizgisi Tden daha koyu cıktı ama reglime 12 gün var sizce gebelikle alakalı olabilir mi?
gea34 Benim 3 4 gün böyle çıktı sonra gebelik testinde pozitif gördüm ilk kızımıda böyle öğrenmiştim ama t nin iyice koyulaşması lazım bırakmayın yapmayı ben bu ay iki kere yumurtladım ona da dikkat edin inşallah bebişiniz sağlıkla olur
Miracle_1 gea34 elimde bir tane kaldı sanırım bakalım belki olmazsam birkaç gün sonra olmadı onu yaparım gebeliğiniz hayırlı olsun bu arada 🌸
Selim_Alparslan Miracle_1 Ovulasyon testi ile gebelik öğrenmeyi ilk defa duydum. Prodoctor ile öğrendim iki gebeliğimide.
Miracle_1 Selim_Alparslan direkt öğrenilmiyor csnım böyle gecikince veya bat günü koyu çıkıp ovülasyon da sonra gebelik öğrenenler varmış bende elimde vardı öyle yapmak istedim
Miracle_1 samaa_ hadi ya bende bekliyorum gebelik değilse de çok gecikmeden olurum umarım gebelik testi yapmaya elim varmıyor 😊
Miracle_1 yldzata ya hayırlı olsun darısı başıma inşallah 🌸😇 gecikme olmuş muydu ovülasyon yaptığınızda peki
Miracle_1 yldzata ben değerlendirmedim am adetin 13. Günü hariç şuan da gecikmenin 4. Günü gösteriyor acaba bu testin kötülüğüne gebeliğe de yorulabilir mi diye attım
gea34 yldzata bende hamileym geç döllenme olmuş baya gerildim ama şükür keseyi gördü doktor iki haftaya gideceğim tekrar sizde durumlar nasıl ilerliyor