Arkadaşlar 24+5 im ikiz gebeyim bu sabah şeker yüklemesi yaptım. İlk açlık 92, şekeri içtikten 1 saat sonra 190, 1 saat sonra da 92 çıktı yine. Doktor gebelik şekeri tanısı koydu ikiz gebelikte vücudun iki bebeği de beslemek için besin yetiştirmeye çalışıyor ama şekerin birden yükselmesi ve düşmesi erken doğuma sebep olabilir dedi. Diyetisyene yönlendirildim diyete başlıyorum. Ancak değerlerm çok mu kötü moralim çok bozuldu