3 haftaya kadar normal, gelişimi ileride ya da geride denmemesi lazım tıbbi olarak normalde. Doktor sadece dışından sesli düşünmüş gibi varsayın siz. Gerilicrk mi haftasınu yakalıcak mı ya da böyle mi devam edecek ona bakın. Kilolu olmayan bebekler de çok hızlı gelişiyor merak etmeyin 🌸