Doktor Klomen yazdı adetin 5. Günü başladım günde iki doz olarak yarın da içersem bitecek ilaç ama her hangi bişe hissetmiyorum bazıları kasık ağrısı oldu diyor ama bende hiç biri yok sadece yüzümde ağrıyan sivilceler çıktı çenemdeki özellikle çok ağrıyor başka da bişe hissetmiyorum benim gibi olan yada klomende çok şey hisseden varmı yoksa çatlatma iğnesinden sonra mı başlicak ağrılar