feyzasena ya bi aile tarama testlerini yaptırmamış kağıt da imzalamışlar sonra bebek down sendromlu doğmuş aile de hastane ve doktora tazminat açmış mahkeme de doktora 176 milyon tazminat ödemesini kararlaştırmış. Bence doktorlar bu yüzden mecbur koşuyo kimse kendini riske atmak istemiyo ki zaten orta risk ee dese yüksek de dese doğruluk oranı çok düşük