Bende yaklaşık 12 yıldır bel fıtığı var en son 1,5 sene önce mr a girmiştim doktor ameliyatlık olmadığını söyleyip egzersiz önerdi. Günlük hayatımı etkilemiyor ağrılar sadece ağır kaldırırsam kendimi çok yorarsam ertesi güne ağrıyor bu şekilde olup normal doğum yapabilir miyim korkuyorum biraz