Melike3506 Sevimlianne_adayi dış gebelikte düşüp sonra yükseliyor diye biliyorum . Kimyasalda sadece düşüyor ve sıfırlanıyor beta ama her iki şekilde de sağlıksız gebelik malesef doktıra muayene olmanız daha iyi olur dış gebelik ihtimaline karşı
aysct Sevimlianne_adayi düşüp yükselmesi de normal değil doktorla görüştünüz mü? Belki de 2 yumurta döllenmiştir