almeraa ozgeicen01 benim arkadaşım ikinciyi doğurdu. Her iki gebeliktede gebelik zehirlemesi oldu ama ikinciyi daha sık doktor kontrolleriyle gününde doğurdu. ilkini yedi aylıkken sezeryanla erken doğumla.