Deleted33000 betuldenk bende erken kalkıyorum ama haftasonu olunca diğerlerinin keyfini bekliyorum mecbur
betuldenk Deleted33000 biz genelde 8 gibi kalkmış oluyoruz yatakları falan toplayıp perdeleri açınnca direk kahvaltı hazırlığına geçiyorum 😂
Deleted33000 betuldenk kaç çocuk var kuzum sende benim 3 çocuk ilk ikisi ortaokula gidiyor üçüncü 9 aylık erkenden uyansamda digerlini beklemek zorunda kalıyorum aslında bir ümit bebem geri uyur diye de bekledim🤭🤭🤭
betuldenk Cimcime30 oyy bende geçen gün yaptım şöyle bol ekşili nefis oluyor afiyetle yiyin inşallah 😍
Deleted33000 betuldenk ayy maşallah kız sen hamilesin tabi erkenden ye yemeğini kuşum kaç haftaliksin cinsiyeti ne
1Ali Et çıkardım ya sote ya kavurma olacak Patates püresi Köz patlıcan mezesi Havuç tarator Köz kapya biber yoğurtlarım Cacık Salata Belki azıcıkta pilav yaparım Çıtır Nohut Arada bir böyle günlerimiz oluyor 😂
aysgl330633 betuldenk ay bugün yemek derdim yok şükür avmye gideceğiz orda yeriz😍 menün harikaymış canım çekti