28 haftalık hamileyim ve yeşil renkte katı bir şekilde akıntım var bu normal bir durum mu daha önce yaşayan varmı böyle bişey benım ikinci gebeliğin ve ben hayatımda ilk defa böyle birşey yaşıyorum idrar yoku enfeksiyonum yok idrarda yanma yok kaşıntı mantar vs yok
Çok utanarak soruyorum kusuruma bakmayın 😣