@"ruyabrnn"b#p39956288 canım ben ilk doğumumda kiwi marka pompa almıştım a101 e gelmişti. Şimdi yine aynısından aldım hem fiyatı çok uygun hemde çekim gücü iyi. Ama mağazaya gelmiyordu bayadır online sitesinde vardı aldım. Pier varsın markası da geliyormuş bir kaç güne a101 e onu denemedim malesef