minnosss58 iyi bari herşey yolundaysa🥰nişandan sonra zaten hemen doğum başlamayabiliyor stres yapma kendini bazen bir hafta sonra bile başlayabiliyor doğum bende şuan hiçbir belirti yok ya🥲heyecan pek yok ama korku cok var bende doğum korkusu sardı dört bir yanımı 😬😬korkum heyecanımı bastırıyor aslında bi nevi ahahahahaah