İlk hamilelik, ilk heyecan,ilk tecrübesizlik…
Hamilelik ne tuhaf ama aynı zamanda içeriği ne kadar zengin bi kavram değil mi?
İlk annelik, o kalbe düşen ilk heyecan.. Ne kadar çok duyguyu beraberinde getiriyor. Çünkü ilk defa tanışıyoruz, anlamlandırmaya,alışmaya, benimseye çalışıyoruz ama şunu da unutmayalım bu his zaten ebedi içimizde olan bir duygu..
Ben de yaşadım herkes gibi ilk anneliğimi öğrendiğimde içimde kopan fırtınayı.Ben şimdi ne yapacağım? Ona yetebilecek miyim? İyi bir anne olabilecek miyim? gibi bir sürü soru birikti içimde ama sonrasında ne oldu biliyo musunuz?Bir his yerleşti kalbime ve herşey çözüldü:
“O senin bebeğin, ve sen onun annesisin.”
Her şey yoluna girecek başaracaksın çünkü sen artık “Anne”sin dedim ve bi nebze kalbim rahatladı.☺️✨
Hadi benim güzel annelerim siz de o güzel düşüncelerinizi bizimle paylaşın tek bir postta buluşalım..❤️✨