babyonn Bat geçince hemen verdiğiniz beta kaçtı? Bebeğinizin cinsiyeti ne oldu? Eğer ilk beta yüksekse erkek diyorlar sizce doğru mu kızlar?
balbocegii babyonn ilk beta 350 idi iki gün sonra 1050 çıktı bence inanmıyorum ben ya öyle yüksekse erkek falan diye
kelebegim123 babyonn 5 haftalıkken vermiştim ilk 2600 küsür çıkmıştı daha cinsiyet belli değil 1 ay içinde öğrenicem inşallah 🙈
gulizar1325 haftamda verdim ilk öğrendiğimde 864 çıkmıştı şimdi 11 haftalık çok yüksek ihtimalle erkek dedi doktorumuz..
babyonn lsara soruyu anlamayıp şu soruyu sormanız çok komik. Toplumda kitap okumama okuduğunu anlamama sorunu var acayip. Ne yazmışım? Bat geçince demişim gecikmenin kaçıncı günü verdiniz ve kaçtı anlamında demek istedim.
mervekalkann babyonn adetimin üzerinden 4 gün geçmişti öyle öğrendim beta 459 du oğlum oluyor ama tıbbi bir kanıtı yok böyle şeylerin 🥲
babyonn Benim 4+3te 1500 çıktı bana çok yüksek gelmişti böyle bir şey görünce merak ettim ama alakası yok galiba
Merve-metin babyonn bende hormon tembelliği vardı sürekli gecikme oluyordu zaten beta testi verdiğimde 24.031 çıkmıştı 6+5 haftalık hamileymişim meğer oğlum oldu 🩵
babyonn nrylmzm aaa çok fazlaymış gerçekten benim o değerlere 5. Hafta civarı ulaştı sanırım bana benimki yüksek gelmişti demek ki ilgisi yokmuş bu da diğer şeyler gibi bir hurafe :)
rumeyyurmom babyonn 4.17 çıkmıştı iki gün sonra 17 ile gebe olduğumu öğrendim cinsiyeti henüz belli değil 17 Nisan’da öğreneceğiz inşallah 🌸 benim bata 6 gün vardı 17 çıkdığında bat günü 568 di