minikbirsurpriz Merhaba arkadaşlar 15+3 günlükken Grade 1 seviyesinde bağırsakta parlaklık göründü diğer organlarda bir sorun görülmedi ikili test temiz 3 hafta sonra detaylı için randevu aldım Başına gelen var mı sonrasında ne olacak geçecek mi çok merak ediyorum
azra0707ant minikbirsurpriz tek başına anlam ifade etmiyor bazen bebek kan yutunca falan oluyormuş bende de görüldü bişe olmaz Allah ın izniyle için rahat olsun
merve_tp minikbirsurpriz endişelenme. Benim bebeğimde de kalpte bir tane parlaklık, böbrekte genişleme görülmüştü. Sonra detaylıda sorun olmadığı görüldü. Şimdi de kalpte delik var bebeğimin endişelenmiyorum doğuma kadar geçer diyorlar. Takiplet durumu. Fetal dna veya diğer testleri yaptırdın mı?
defnoloj minikbirsurpriz bizde de vardı sonra başka bi hafta başka doktora gittim yok dedi hem bağırsak hem kalp
minikbirsurpriz azra0707ant çok teşekkür ederim kanamam olmadı ama plasentam asagidaymis o yüzden doktor da kan yutmuş olabilir dedi inşallah geçer
minikbirsurpriz merve_tp 2 li test yaptırdım normal gelince fetal yaptırmadım inşalalh bir sorun çıkmaz 🫶
efnanmoms minikbirsurpriz parlaklıklar tek başına sorun teşkil etmiyor canım kızım da kalbinden var onun dışında herşey normaldi ilerleyen süreçte kayboluvak değilder 7 ayda bişey kalmadı gelişim aşamasından dolayo kaynaklandığımı söylediler nereye gittiysem Allaha şükür hiç bi sorun yok şuan 3 yaşında
minikbirsurpriz efnanmoms çok teşekkür ederim benim de 2. Gebeliğin ilkinde böyle birşey yaşamadım duyunca endiselendim