benimbebegimm ben de öyleydim bir de ikiz gebelik olmasına rağmen günde iki öğün yiyordum kahvaltı ve akşam yemeği kahvaltıda bile mideme oturur gibi oluyordu hiç yemek istemiyordum akşam da öyle ama hiç sorun yaşamadım bu zmana kadar bebeklerin kilosu iyiydi yeter ki sağlıklı beslenin şu ana kadar 11 kilo kadar aldım ama 32. Haftadan haber vereyim o kadar acıkıyorum ki sabah öğle akşam yatsı yemek yiyorum proteyin ağırlıklı besleniyorum yatmadan bir yumurta bir bardak süt içiyorum sabah açlıktan ne yapacağımı şaşırıyorum 😂😂😂 kendime diyorum ki ben aç kalmaya alışkınım da bu kadar çok yemek yemeğe alışkın değilim napıcam ben 😂 uzun lafın kısası iştahınız zamanla açılır siz sağlıklı beslenin yeter