Yasoli12 Kızlar merhaba 18+6 yız ilk gebeliğim ama bebeği hala hissedemiyorum sizce bu durum normal mi aynı haftalarrrr
Gokturkmom_ Yasoli12 ben 18 + 0’da hissetmiştim.Ama bebek ve plesenta konumuna kadar bir çok etken var çok normal.💕
Blossommm Evet normal.20den sonra net bir şekilde hissedeceksiniz,27-28den sora canınızı acıtacakflfflfl