mhtcee Kızlar 38 4üz biz. Ağrılarım artacağına azaldı . Bebişimin hareketleri daha yumuşak ve göbek hizasına düştü. Akıntılarım çoğaldı ama niaşn su yok henüz. Bir de bebişim doğum kanalında. Sizlerde durumlar nasıl. Ne zaman doğum olur acaba
mom40 mhtcee aynı hafta ve gündeyiz pazartesi doğumum var gece uykuları beni terk edip gitti. Ayak yanmasından uyuyamıyorum bel ve kasık ağrım arttı. Allah herkese kolay sağlıklı doğum nasip etsin inşallah
sara29 mhtcee benim ilk doğumumda geç başladı, doktorun muayenesiyle nişanım geldi ondan sonrada suyum.. gelmezse muhtemelen doktor müdahale eder. Allah kolaylık versin canım..
mhtcee mom40 sezeryan mı sizin . Benim şuanlık normal doğum için ilerliyor. Salı 39 hafta olunca kontrole gidicem bakalım ne diyecek
mom40 mhtcee ayak yanması da hormonlardan oluyormuş doktor söylemişti. Hayırlısıyla bir doğursam da vucut bir rahatlasa 😂😂😂
mhtcee mom40 hayırlısıyla gelsin inşallah. Sizin 1 gününüz kalmış. Bizim belli bir gün de yok. Ne zaman canı isterse artık 😂
mhtcee flz3576 biraz rahatlama oldu midemde de özellikle rahatlama hissiyatı oldu ama şu nefes en başından beri sorunum . Tam olarak aşamasam da hafif rahatlattı
kubra5441 flz3576 bebek kanalda derken nasıl oluyor bu. Ben doktoruma kanala inmiş mi dedim burda okuyup duruyorum çünkü. Kanala doğum başladığında iniyor bebek dedi öncesinde inmiyormuş.
flz3576 kubra5441 ilk gebeliklerde 1 ay 2 hafta öncesinde iniyor 2. Gebelikte 1 hafta hatta dogum anında bile son dk iniyor yani kafasını tam aşagıya doğum kanalına yerleştirmiş doğuma çok az kalmıştır yukardaki baskı azalıyor diyafram rahatlıyor ama bu seferde aşagıya asırı baskı oluyor
Ozgedgn1 kubra5441 bebek başını doğum pozisyonuna getiriyor ama pelvis kemiklerinin arasına girmiyor benim şuan öyle 38+5 im girmesi için suquat yap dedi doktorum bekliyoruz
kubra5441 flz3576 tamam benim öyle aşağı indi karnım küçüldü baya farketti idrar yaparken bile baskı hissi var kafası sanki sol kasığımda. Ama o kanala inmek değil demişti tam ucundayız o zaman😀
aysct Sezaryen olacak haftaya 38+4 üm bende. Bel ağrım var iki gündür akıntılarım arttı. Bebek hareketleri benimde yumuşadı baya aşağıda artık. Haftasonu doğmasın diye hareket etmemeye çalışıyorum 😂