serashn1 23+2 hamileyim dün lekelenmem oldu sonra lavaboya girince kan geldi direkt hastaneye gittim bir damar çatlamış ve yoğun vajinal enfeksiyonum varmış daha önce böyle birşey yaşayan oldu mu Çok korktum lütfen cevaplayın
melisakucuk serashn1 tamam suyu ihmal etme bende de idrar yollarında enfeksiyon var içmekten midem ağrıyor
happycat0 Korkutmak amaçlı değil ama önlem amaçlı bence bir hastanede gözlem altında geçirin bu süreci.. ben ilk gebeliğimi kaybettim enfeksiyon yüzünden 20. Haftada kesinlikle dikkat edilmesi gereken bir durum geçmiş olsun