Papatya-45
Vatan hastanesinde zikri hocaya gidiyorum çok memnunum doktorumdan ama malum ücret konusunda baya yüksek ve özelde yenidoğan yoğunbakımlarını yetersiz görüyorlar. Devlette bir kere muayeneye gittim Nisa hocaya samimi geldi doktor ama normal doğum konusunda korkularım var kan sulNdırıcı iğne kullanıyorum. Böyle bir zorlama olur mu korkum var. Son zamanlarda doğumda hayatını kaybeden anneleri görüyorum psikolojik olarak beni çok etkiliyor