Merhaba sevgili anneler 12 günlük bebeğime anne sütüne ek mama başladık aventin biberonu var elimde fakat bebeğim 1 numara da çekemiyor tam olarak 2 de aynı şekilde en iyi 3 numara da çekti ama 3 numara başlık için şuan erken mi avent biberon kullanan anneler var mı ya da benimle aynı şeyleri yaşayan. Fikir olarak vereceğiniz güzel bir biberon da olabilir