15 haftalık gebeyim aynı sorunları yaşıyorum maalesef. Dün idrarda protein kaçağı testi yapıldı herhangi bir sonuç alamadım. Buzlu şişeyi ayak altına koyup ileri geri yapıyorum bir nebze sonuç aldım .Ve ayakta fazla durmayıp yatmami ve ayaklarımı yüksek tutmamı önerdiler