Sevimlianne_adayi Betanın düşüp yükselmesi dış gebelik diye biliyorum çok az yanılmalar da labaratuvardan kaynaklı olabiliyor, kontrole gidin erkenden teşhis edilsin büyümeden, kanamanın gelmesi için de illa 0 olmasına gerek yok 20 30larda da gelebilir benim öyle olmuştu, kanamayla beraber beta iyice düşer kanama neden gelmiyor diye stres olmayın gecikebilir, umarım dış gebelik değildir dış gebelik olsa da her şeyin bir çaresi bulunur inşallah geçmiş olsun 🥺