Merhaba kızlar ben dün doktora gittim keseyi gördü 6 haftalık dedi ama dış gebelik olabilir dedi anlamadım beta değerlerim 227-380-1265 ti dün tekrar kan verdik kontrol edelim dedi 9345 çıktı dış gebelik olma ihtimali var mı korkuyorum aralıkta kürtaj olmuştum kalbi durduğu için bunu da kaybetmek istemiyorum 🤦🏻♀️