Gulceefe-00 kuzum herkesin deneyimi farklıdır ama yaptırmış biri olarak şunu söyleyebilirim sabah erkenden gidiyorsunuz eşiniz örnek veriyor embriyoloğa ardından spermlerin yıkama ve ayıklanması için yine 1.5 saat kadar bekliyorsunuz tabi bu arada idrara sıkışık olmanızı istiyor saat grldiğinde muayene odasında işleme başlıyorlar çok uzun sürmüyor en fazla beş dakika alttan muayenenin aynısı zaten 15 dakika yatmanızı istiyorlar sizden ardından lavaboya gidebilirsiniz işlem günü ve ertesi gün eşinizle birlikte olabilirsiniz doktorlar istiyor bunu zaten ardından bekleme süreci başlıyor bu süreçte çok ağır iş yapmayın dinlenin hafif yürüyüşler yapın