incilaada Yeni doğan bebekler için kaç takım kıyafet alınmalıdır çok hızlı büyüdükleri için aldıklarının hepsini en fazla ⅔ defa giyerler diye düşünüyorum ve bu yüzden ben beş takım tek aldım şimdilik ama yeterlimi bilemiyorum sizler ne kadar aldınız
Busranur_mnts incilaada tamamen bebeğin kilosuyla alakası benim detaylıdan beri biraz gerilik vardı 2600 doğdu 2 aylık olduk hala yemidoğam kıyafetleri giyiyoruz daha yeni tam olmaya başladı kıyafetler 1 3 aylık olarak yeni alışveriş yapıcam
3kedili2bebekli incilaada ya öyle diyorlar evet ama günde 5 kere de üst değiştirip onları yıkama kurutma derdine düşünce insanın bir sinirleri bozulmuyor değil 😂
Hatice_00 incilaada Aralık’ta doğan kızımı 9 takımla çıktım oglum Eylül’de doğdu altı tane yetti yenidoğan olarak. tulumu çok alma çok kullanışlı değildi bana göre. oğlum şimdi 7 aylık dokuz ay kıyafeti giyiyor cuk oluyor kiloya da bağlı biraz
bsrelif Birkaç tane yenidoğan takımı aldım birkaç tane de zıbın geri kalanını 3 aylık aldım hep çok fazla almayın diyorlar yeter diye düşünüyorum ben
28e Ben 4 takım yenidoğan almıştım 5 adette iç zıbın 5 adet çorap 3 battaniye suanda bunları yıkayıp kullanıyorum diğerleri 3 aylık almıştım