Kızlar, 13 haftalık hamileyim ve son iki gündür akşam saatlerinde şiddetli bel ağrılarım oluyor. Ağrı bazen mideme ve kalbime kadar vuruyor. Ama şükür ki lekelenme ya da kasık ağrısı hiç yok. Doktoruma anlattım, hamilelikle ilgili olmadığını, omurga problemlerimden kaynaklanabileceğini söyledi. Hamilelikle birlikte artmış olabilir dedi. Bu durumu yaşayan var mı? Ve ne zamana kadar böyle ağrı yaşadınız, geçti mi diye de merak ediyorum🤷🏼♀️