eylulnisahatice benimde kjzımdan kalan sadece mama sandalyesi geri kalan herşeyi dağıtmışım evde çok eşya sevmiyorum.otomatik sallananıda çok önermiyorlar ama manüel alacağım bende, park yatak düşündüm ama iki tane çok fazla yer kaplar, oda zaten yapmayacağım şimdilik gardolap alacağım vallahi iş çok tam anlamıyla plan yapmadım daha