Zeynepp35 Kızlar gebe kalmadan la roche posay effeclar duo (+) spf 30 kullanıyordum hem güneş kremi niyetine hemde gözeneklerim için. Gebelikte bu marka güvenilir mi ? Kullanmaya devam edebilir miyim ?
Umay80 Zeynepp35 Ben de kullanıyordum. Doktoruma sordum kullanma dedi. En azından ilk üç ay. Ben sonrasında da bıraktım ama kullanmadım. İçeriği çok temiz ürünler değiller bence.