Gece boyunca sakince bekliyorum uyumayı bazen dal uyan dal uyan dal uyan sabah toplamda 4 saatlik uyku ile sabah ediyorum erkenden gözlerimi açıyorum zaten ondan sonra zorlamak mümkün değil çünkü bedenim alarm veriyor gün içindede tamam olsun uyumadım diye geçirmeye çalışıyorum günümü ama yorulduğumda uykum geldiğinde vücudumda huzursuzluk mide kapanması omuz kasılması gibi bişeyler oluyor ne yerimde durabiliyorum ne uyuyabiliyorum 34 haftalık hamileyim 28 haftadan beri böyleyim bir şekilde dayanıyorum zaman geçiyor ama bebeğime asla odaklanamıyorum ne diyorsunuz dayanmak mı gerekiyor geçiyor mu bu durum yoksa ne yapmalıyım lütfen destek (panik atak gibi değil anksiyete diyorlar ama ağırda değil geliyor bedenimi kasılıyor iştahımı kapatıyor vücudumu huzursuz ediyor bekliyorum gidiyor sonra fırsat bulunca tekrar geliyor gün içinde oluyor yatma saatine kadar)