Umay ismi benim lise zamanımdan beri hayalim ilki kız olsaydı adını umay koyacaktım 2 sene öncesine kadar bu kadar popüler değildi bi anda patladı. Hayalimdeki isim o olduğu için başka hiçbir isme ısınamıyorum şuan koyamıyorum da çok arada kaldım 🥲 rüya de güzel ama bence 💫