Merhaba benim oğlum da beş yaşında bir yıldır Biz de çocuk istiyorduk her şey normal olmasına rağmen bir türlü olmuyordu en son rahim filmi çektirdim onun da sonuçları temiz çıktı eşimin sperm testleri de tertemizdi doktor stres yapma zamana bırak dedi. O bir yıl içerisinde iki günde bir ilişki ile çocuk olmadı ama sonra ev alıp taşındık ve o ay hep taşınma ile geçti inanın o ayda en fazla iki ilişki oldu o ayın sonunda hamile olduğumu öğrendim. Ben bir yıllık süre zarfında stres yapmıyorum diye düşünüyordum ama maalesef anladım ki her ay bunu kendime dert ettiğim için ister istemez etkileniyorduk. Yani size tavsiyem hiç stres yapmadan devam edin inşallah Rabbim en hayırlı zamanda nasip edecektir 🙏🏻