ahu301 eeren bir arkadaştan doğum ücretinin 70 bin olduğunu duymuştum, benim doğum paketim olduğu için hiç fiyat konuşmadım
eeren ahu301 doğru bize de aynı fiyat söylendi. Sadece doğum için normal doğum 69.000 tl,sezaryen 73.000 tl . Süreci aynı dr ile devam ettireceğimiz ve bu fiyatlara bakınca doğum paketi almak daha mantıklı oldu.
gamze3448 zehraclk0 hayır hastane taksit yapmıyor. Karttan tek çekim alıyor. Siz bankanızı arayıp sağlık harcaması olduğu için taksitlendirebiliyorsunuz. Biz kuveyt türk kartına çektirdik bankayı arayıp 4 taksit yaptırdık
eeren ahu301 ben de öyle tahmin etmiştim. Bebeğiniz doğduysa sağlıkla sizlerle büyüsün, doğacaksa yine sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻
ahu301 eeren doğum olmadı hala, 36 haftalığız, Bugün doğum fiyatlarını da sordum, normal doğum 69 bin , + suda doğum 11 bin, doguma + epidural doğum 13 bin
eeren ahu301 normal ve epidural ile ilgili bilgim vardı ama suda doğumu bimiyordum,bilgi vermeniz iyi oldu. Hangi dr takiplisiniz acaba ?