mervegenc07 6 haftalık oldum vajinadan ultrasonla bakıldı sadece boş kese gözüküyor 😔 yolk saçı bile gözükmüyor, kesemin boyutu 18mm. 25 e kadar beklenirmiş sizin başınıza geldi mi böyle bir şey?
bilgis mervegenc07 7 haftalıktım bende de kalp atış.çok zor duyuldu baya korku olmuştu vajinal baktı çok kısık duyduğunu dedi
bilgis mervegenc07 geç döllenmede olabilir şahsen ben öyle düşünüyorum kendim için biraz geriden geliyor bebeğim
NobleMom mervegenc07 Geç döllenme olmuştur belki. Evet kese boyutu büyük ama haftaya görürsünüz umarım 🙏🏻✨🤍
beyzzsenturkkk mervegenc07 ben 6-7. haftada gördüm 6 zaten oldukça kücük 8 de bile kücücüktü yani kalp atısını da az duyduk
mervegenc07 bilgis evet bende öyle düşünüyorum ama 18 mm kese olup hala yolk saçı bile olmaması üzdü :( genelde 10-12 de gözükürmüş, 16 mm de bebek gözükürmüş
mervegenc07 beyzzsenturkkk evet aslında öyle düşününce doğru da doktor 18 mm kesede gözükmesi lazım genelde neyse 25 i bekleyelim diyince tedirgin oldum. en ufacık nokta bile yoktu kesenin içinde. siz 8 deyken kaç mm di keseniz biliyor musunuz
beyzzsenturkkk mervegenc07 mm olarak hiç bilmiyorum 2. gebeliğim ilkinde de hiç dikkat etmedim 7. haftada görmüştüm kızımı bu da öyle oldu
mervegenc07 senakrgl haftaya tekrar gel dedi bakalım hala bir şey yoksa boş gebeliktir dedi :( teşekkür ederim 🌸
salihakandal mervegenc07 canım bende neredeyse 8 haftalığa yaklaşıyordu kalp atışını duyduğumda senin gibi üç kere gittim bende korka korka boş dediğinde her seferinde ama bize göre 8 hafta ama ne zaman döllendiğini bilemeyiz tam o yüzden içini ferah tut korkma stres yapma iyi düşün iyi olsun Allahın izniyle