mercanyildizi Hanımlar 2 aylık hamileyim az önce peçetede kahverengi akıntı fark ettim ve çok korkuyorum. Yerleşme kanamam olmamıştı bir kanama artığı olduğunu düşünmüyorum. Ağrım yok sadece lekelenme var ne yapmalıyım acil doktora gitmeli miyim
beyzzsenturkkk mercanyildizi benim 6-8-11. haftalarda oldu eski kan yerleşme kanaması denildi gebelik riskim yoktu rahim ağzıma falan bakıldı kese normaldi ama ben hep kontrole gittim ne olur ne olmaz diye kahverengiydi hep kırmızıya dönmedi o yüzden doktorlar normal dedi progestan verdler ama kullanmadım risk olmadığı için sadece bi süre dinlendim uzandım falan
ahu301 Seni korkutmak istemem ama bence gitmelisin, hanilelikte hiç bir kanama normal degildir, umarım kötü bişey olmaz