fatmanur2707_ 36 haftalık hamileyim yeşil akıntım ve vajinal kaşıntım var akıntım koyulaştı ve arttı doktora gitmemede daha 6 gün var Sizce yarın kadın doğum acile gitsemmi yoksa doktoruma gideceğim günü mü beklesem