siimmaalll Büyük konfor diyorum ben. Bel ağrısı falan diyenlere lütfen aldırış etme bana sezaryeni ölüm gibi bi şey anlattılar. Yok ilk yürüme zormuş, yok bel ağrısı hayatın boyunca geçmiyormuş, yok bebeğin ile ilgilenemiyormuşsun hepsi abartı hepsi gerçek dışı.