3131 Kızlar 35 haftalık oldum henüz 10 kılo bile almadım ıkıncı gebeliğim ilkinde çok almıştım bu arada bir oğlum var kıza hamıleyim şu an normal mı kilo almamam daha alır mıyım ayın 8 kontrolüm var gün alacam
elifozdemi mervekalkann ya öyle oluyor ilk gebelik ya benim de ilk gebelik isal durumum var yani günde bir defa tuvalete çıkıyorum sende oldu mı bu durum hiç
Yucci Bende 27 haftalık olucam daha 3 kilo aldım. Doktor ayda iki kilo almamın normal olan olduğunu söylemişti yiyorumda ama alamadım.
surpriz_anne dyggysy ama ödem topluyoruz ve iştahımızda normalden biraz daha fazla açılıyor nasıl alınmıyor anlamadım bende 14+4 ama 5 kilo aldım sanırım…
DenizAda_ 3131 ben 10 haftalığım 5 kilo verdim hiç alamadım ilk hamileliğim de böyleydi bebekte sıkıntı yoksa kilosu iyiyse sizin kilola almamanız güzel bir şey aslında
Happyanne_2baby DenizAda_ bende öyle olmuştum ilk gebeliğimde kilo verdim bebek beslendi ikinci gebeliğim 32 haftalığım 3 kilo aldım sadece
nilaydax aybarssmomm çok demedi mi doktorunuz ?Ben her gittiğimde tartıyor beni hiç kilo almadım daha sizle aynı haftadayız.İlerleyen haftalarda gebelik şekeri tansiyonu çıkabilir diye uyardı beni doktorum ona göre sadece sağlıklı şeyler yiyorum