Merhabalar, 2 nisanda detaylı ultrason için çam ve sakuraya gittim muayene çok güzel geçti e nabıza fotoğraflar düşecek dendi ama hala düşmemiş bilgisi olan var mı acaba uzun mu sürüyor? Ziyaretlerimde muayene gözüküyor ama radyolojik görüntülerimde yok.