tugbaergunn kızlar hiç bir ilaç içmiyorum 13. Haftadayım demir ilaçı takviye ilaçları içmiyorum doktor hiç bişey vermedi bu normal mı
melahatmungn tugbaergunn bana ilk 3 ay al dedi ben sadece bir ay aldım kestim sonra 5. Aydan sonra doktor başlayacaz dedi yeni başladık demir ve kan ilacina
Hatice_00 tugbaergunn değil doktorun ihmalkarlıgı kullanmalısın demir ilacı hem sen hem bebek için önemli bağışıklığı düşük olur ben kızımda kullanmadım demiri çocuk doktoru hemen bildi mesela doğunca değil iki yasa yakındı bildiğinde
sarilale123 tugbaergunn ilk üç ay folik asit sonra multivitamin demir ihtiyaca göre magnezyum takviyesi kullanmanız gerek. Neden vermedi
bbaskal tugbaergunn Folikasit demir d vitamini omega magnezyum multivitamin vs bunları kullanman ve doktorun da önermesi lazım burda bir sorun var demektir ihmal etmeden bence başla