anne45_ ben sezaryen doğum yaptım ama imkanım olsa normal doğumu tercih ederdim doğumun her ikisi de doğum fakat helede bakanınız yoksa sezaryenden sonra toparlanma süren daha uzun bildiğin ameliyat oluyorsun 7 kat kesiyorlar seni yani e haliyle iyileşmesi zaman alıyor o yüzden bence şartlar elverişliyse ilkin zaten normal olmuş ikinciyide normal yap derim çok canım yandı diyorsun ama belki daha iyi bir doktorla yaparsan bu sefer daha hafif ve kolay atlatırsın ki bence ikinci olduğu için daha kolay olma durumu olabilir