Hanımlar merhaba, 27 haftalık hamileyim. Alerjik rinitim var gebelikten önce ilaç alırdım geçerdi o günü kurtarırdı. Şimdi yine ilaç içiyorum doktorum önerisiyle fakat tıkanıklığım asla geçmiyor geceleri burnumdan nefes alamıyorum tamamen tıkanığım ne yapmam gerekiyor benim gibi olan var mı?