tugbaergunn Kızlar ikili ve dörtlü tarama yapmadım detaylı yaptıracağım 13. Haftadayım bir sıkıntı olur mu
serenaybektass tugbaergunn detaylı ultrason 20li haftalarda yapiliyo bence Bi sıkıntı olmaz zorunlu bişey değil sonucta. Bende sadece ikili test ve ayrıntılı ultrason yaptırdım şeker yükleme yaptırmadım
orhismommmmmm tugbaergunn mutlaka yaptır detaylıyı 19. Haftayla 24. Hafta arası randevu alarak yapılıyor kacırma
Sunshine__ tugbaergunn 11 14 hafta yada 18 24 hafta arasında bayılıyormuş detaylıya doktorum öyle söyledi canım
balim34 tugbaergunn bende post açmıştım bu konuda bende 20 haftalığım ve randevu alamadım özelde baya pahalı napıcamı bilemedim
Sunshine__ balim34 Devlette yaptırcağınız yere gidin bence yardımcı olurlar söyleyin kaç haftadır bakıyorum randevu bulamadım yardımcı olur musunuz diye eminim bi yolunu bulurlar çanım gerçekten çok pahalı çünkü eğer bende bulamasaydım böyle yapacaktım