ozlemozdemir09
Bende onu kullanmaya başladım. Prolaktin önce 38 çıktı doktor agnucaston diye bitkisel bir ilaç verdi 2 ay kullanıp gittim ölçtük yine 38 çıktı. Değer hiç değişmediği için bu sefer dostinex verdi. Haftada yarım yarım 2 gün içiyorum. Umarım bu sefer düşer, sizin kaç ayda düştü