yaprakmucizesi Hanımlar acil yardıma ihtiyacım var Renglime 11 gün var ama benden nohut tanesi kadar kan geldi normal mı bu
yaprakmucizesi Hatice_00 Anlamadım ilk defa başıma böyle bişey geldi hani dedim yerleşme kanaması olabilir mi ama adetime 11 gün var kanamanın devamı da olmadı nohut tanesi kadar
ozklay yaprakmucizesi Varsa bile geç döllenme olabilir, adetinizi bekleyin ama bir test yapmakta veya kan vermekte fayda var
ozklay yaprakmucizesi Rica ederim, Allah gönlünüzden geçen herşeyi hayırlısıyla nasip etsin inşallah, kucağınızi doldursun🥰♥️