sinemakii biliyor musun ben de hiçbirini sevmiyorum ama hergün zorla yiyip içiyorum görevmiş gibi 😅 hatta her defasında eşime diyorum bi doğrıyım daha sütün yanından geçmicem ceviz eve sokmıycam valla zorla yiyorum muz ceviz süt. Ama tahin pekmez çok severim onu her sabah yiyorum genelde ve severek yiyorum 😍 ama cevizden muzdan sütten gına geldi vallahi