orsa
Yazdıklarını çok iyi anlıyorum, gerçekten haklı olduğun noktalar var 💔 Bu süreç insanı ister istemez düşüncenin içinde tutuyor. Ama benim buradaki amacım kendimi daha çok strese sokmak değil, tam tersine benimle aynı duyguları yaşayan insanlarla yalnız olmadığımı hissetmek.
Ama bu süreçte senin de dediğin gibi kesinlikle buradan uzak kalmayı planlıyorum çünkü burada ister istemez birbirimize ümit veriyoruz 🥹
Bazen insanın en çok ihtiyacı olan şey anlaşılmak oluyor… Ben de burada bunu buluyorum. Birbirimize iyi gelmek, destek olmak istiyorum 🤍
Uyarın ve iyi dileklerin için çok teşekkür ederim, kalbin çok güzel. Umarım hepimiz için en hayırlısı olur 🙏✨