7+5 olacak. Bugün beta 4850.ama hala keseyi bulamadılar. Devlet hastanesi sağ tüp te odak var üniversite hastanesine git dedi. Üniversitede 5 6 doktor 1 prof baktı. Hiç biri net kese burda diyemedi. Nadir görülür ama böyle bişey vardır dedi. Rahim kalınlığı kavitesi çok iyi aslında çok tuhaf bi durum dedi. Ama tüpte kese yok. Ayrıca kanama alanı sıvı vs de yok. Önce tanı koymak için kürtaj yapacaz eğer değerlerin düşmezse dış gebelik iğnesi yapacaz diyo. Ama kese rahimde yoksa kürtaj??? Hiç duyan yaşaayan oldumu bu durumu??